סדנאות לקבוצות קטנות בעמק חפר

יש המוצאים עצמם נשאבים לתוך שגרה רוטינית, עושים את אותם הדברים יום אחרי יום וחשים את עייפות החומר. ואז מגיע רגע שמרגישים שרוצים לעשות משהו שונה, ככה בספונטניות, לצאת מהשגרה ולהתנסות בעניין חדש. אחת הדרכים לכך הן סדנאות לקבוצות קטנות ללימוד אמנות הבונסאי.

לא צריך סיבה מיוחדת. הן בדיוק הדבר שירענן את הנשמה ויוסיף עניין ותשוקה.

מה זה בונסאי?

בונסאי היא צורת אמנות יפנית עתיקה הכוללת טיפוח עצים מיניאטוריים. עצים אלו נגזמים ומעוצבים לכדי יצירת אמנות יפהפייה תוך שמירה על מראהו הטבעי של העץ, רק בקטן.

גידול בונסאי הוא יותר מסתם תחביב או אמנות; זו דרך חיים. הוא מלמד סבלנות, כבוד והערכה עמוקה לעולם הטבע.

סדנאות לקבוצות קטנות באמנות הבונסאי
סוגי עצי בונסאי

סדנאות בונסאי

סדנאות בונסאי מתקיימות בקבוצות קטנות שהן דרך מצוינת ללמוד על אמנות זו והתחלה נהדרת להכרות עם עולם הבונסאי. הסדנאות מועברות על ידי אמן בונסאי מנוסה ובעל ידע רב המלמד את הכל, החל מיסודות הטיפול בבונסאי ועד טכניקות מתקדמות לעיצוב וגיזום העץ.


לא צריך שום סיבה מיוחדת להשתתף בסדנאות בונסאי. לא חייבים להיות מומחים בגינון או בעלי ניסיון קודם בבונסאי. פשוט מגיעים, מתחילים ללמוד ומתאהבים.


סדנאות בונסאי הן גם דרך נהדרת להכיר אנשים וחברים חדשים. אנשי הבונסאי חולקים אהבה לצורת האמנות היפה הזו והשתתפות בסדנא היא דרך נפלאה להתחבר לאנשים בעלי תחומי עניין משותפים ולחלוק את אותה תשוקה.


הסדנא כוללת לימוד תיאורטי על עקרונות גידול הבונסאי ותרגול מעשי. היא מועברת באופן פרונטאלי, במשך 3 שעות, וכוללת מצגת מקצועית והתנסות חווייתית דרך מציאת הביטוי היצירתי והאישי.

כל אחד בוחר לו את חומר הגלם עליו הוא מתנסה במהלך הסדנא.

היתרונות של סדנאות בונסאי

הסדנאות נערכות בקבוצות קטנות כך שכל אחד יכול לשאול, להגיב ולקבל יחס אישי. כזוג, ניתן להשתלב בתוך קבוצה ולעבור סדנה זוגית חווייתית ולכרוך יחד את ההנאה האישית עם החוויה הזוגית המשותפת. בסיום הסדנא יוצא כל אחד מהמשתתפים עם העץ המרהיב שעיצב.


סדנת בונסאי מעניקה למשתתפיה הזדמנות להתנתק מהלחצים של חיי היומיום. אימון בונסאי הוא תרגול מדיטטיבי הדורש מיקוד, סבלנות ותשומת לב לפרטים הקטנים.

עבודה על עצים ננסיים עוזרת “לנקות את הראש” ולמצוא שלווה פנימית.


לסיכום, כאשר מחפשים התנסות חדשה ומרתקת השתתפות בסדנאות לקבוצות קטנות באמנות בונסאי היא פתרון מעולה. אין צורך בסיבה מיוחדת כדי לעשות זאת.

זוהי דרך מצוינת ללמוד על צורת האמנות היפה הזו, להכיר אנשים חדשים, להתנתק מהלחצים של חיי היומיום ודרכה גם ללמוד על החיים ועל עולם הטבע.

 

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×