משתלת עצי בונסאי

משתלת עצי בונסאי אינה כשאר המשתלות. היא משתלת נישה ייחודית ומרהיבה ביופייה המציגה סוג אחד של צמחים, עצי בונסאי. לכן היא יעד מוביל לחובבי בונסאי אך לא רק. אם אתם בטיול מדרומה או מצפונה של הארץ, אתם מוזמנים לעצור בכפר הרא”ה, ולהיכנס לעולם אסטטי ומרגש של יצירות אמנות מעצי בונסאי.

תרגישו כאילו נכנסתם למוזיאון מיוחד במינו. הכל בו חי ונושם וטבעי. תוכלו להסתכל, לחוות ואף לרכוש עציצים מהממים לביתכם. הכל על משתלת בונסאי אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

משתלת עצי בונסאי בכפר הרא"ה

משתלת בונסאי היא משתלת קונספט מיוחדת במינה. משתלה שהיא כל כולה עצי בונסאי. אפשר לקבל בה את כל המידע, ההדרכה, הייעוץ והציוד לגידול הבונסאי מהמומחים המובילים בתחום. מדובר בהתמחות ספציפית המשלבת את נושא הגינון והאמנות גם יחד.


במשתלה מגוון רחב של עצי בונסאי ועצי פרי מיניאטוריים, כולם גדלים ומטופחים בהשראת משתלה יפנית. עצי הבונסאי גדלים ממגוון מינים, וכולם זמינים. כל עץ מטופח בעבודת יד ומאומן על ידי מומחי הבונסאי המיומנים של המשתלה כדי הבטיח את איכותם הגבוהה ביותר.


במשתלה גם מגוון רחב של עצי פרי מיניאטוריים המושלמים לחללים קטנים כגון מרפסות. עצים ננסיים ובכלל עצי פרי ננסיים למרפסת מוסיפים לה מראה דקורטיבי שמח של טבע צבעוני.


סוגי בונסאי נוספים שניתן למצוא בחנות המשתלה הם עצי פרי ננסיים, עצי זית ננסיים, בוגנוויליה, בונסאי פיקוס, בונסאי ברוש, בונסאי ערער, בונסאי עץ הכסף ועוד.
במקום מתקיימות גם סדנאות לקבוצות קטנות למי שרוצה לטעום את חוויית הגידול והעיצוב של עץ הבונסאי.

משתלה יפנית
משתלה לאמנות בונסאי

גידול עצי בונסאי

בונסאי היא האמנות של גידול עצים מיניאטוריים במיכלים קטנים. עצים אלה הם עצים רגילים אשר באמצעות גיזום וטיפול מיוחד שומרים על גודלם הננסי.


כדי לגדל עץ בונסאי, צריך תחילה לבחור את העץ המתאים. בין המינים הפופולאריים אפשר למצוא ערער, אורן, פיקוס וזית. לאחר בחירת חומר הגלם, שותלים אותו בעציץ בונסאי. בעציצים הללו יש חורי ניקוז כדי לאפשר לעודפי מים להתנקז משם. לאחר מכן, גוזמים ומעצבים את עץ הבונסאי.

הדרך לעשות זאת היא על-ידי חיתוך זהיר של הענפים והעלים. ניתן להשתמש גם בחיווט גם כדי לעצב את העץ ולהנחות אותו לצורה הרצויה.


עצי הבונסאי דורשים השקיה ודישון קבועים ואור שמש כדי להישאר בריאים. חשוב שהתערובת תהיה מאווררת ומנוקזת אך תצליח לאחוז במים. התערובת הטובה ביותר היא של טוף, חמרה וכבול.

תנאי ההשקיה משתנים בהתאם למזג האוויר ולסוג העץ. לרוב מדובר על השקיה פעם ביום ומומלץ להוסיף דשן כימי.

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×