סדנת בונסאי להעמקת הזוגיות

מה הפעילות המשותפת שאתם אוהבים לעשות יחד כזוג? ללכת פעם בשבוע לקולנוע, לרכב על אופניים, ללכת לחוג ריקודים סלוניים? להכין יין יחד? לכל זוג יש תחביב הוא אוהב לעשות ביחד בשעות הפנאי. הנה רעיון למשהו חדש, לגיוון הפעילויות המשותפות.

סדנת בונסאי לזוגות. באים, “טועמים”, מתנסים והופכים לתחביב שמתמכרים לו. 

לחוות את עולמו של הבונסאי יחד

לכל זוג יש את שעות הפנאי שלו עם התחביבים האהובים עליו. יש מי שיוצא לטיולי שטח בשבתות, לצעידות משותפות, להצגת תיאטרון או סרט, או למסעדות שף. מתאהבים במשהו ו”נכנסים” לעומקו.

מתמקצעים, מכירים עוד אנשים מאותו התחום ובעיקר נהנים ומחכים לרגע לעשות זאת ביחד.
סדנה זוגית חווייתית לעיצוב בונסאי יכולה לפתוח פתח למשהו חדש ומרתק. שילוב של גננות ואמנות בעיצוב סוגי עצים שונים. מגיעים לשלוש שעות של סדנא, כל אחד מתנסה על עץ ובסופה לוקחים את העץ הביתה.

סדנה זוגית חוויתית לבונסאי

בסדנא נחשפים לעקרונות הבונסאי, מקבלים רקע תיאורטי ומתנסים באופן מעשי בגיזום ועיצוב העץ. מי שמתאהב ורוצה להמשיך להתמקצע בתחום המופלא הזה יכול להמשיך לקורסים מתחילים ומתקדמים.

אימון בונסאי, יש דבר כזה

אימון הבונסאי הוא מאוד מתגמל ומאוד מהר רואים תוצאות. והתוצאות יפיפיות. עיצוב עץ זית אן כל עץ אחר הופכים ליצירת אמנות. בסדנא חווים תהליך משותף ואישי גם יחד וכך גם תחביב הבונסאי יכול להפוך ל”בייבי” משותף. דואגים ביחד לעץ, מעצבים אותו לפי הטעם, והעיקר מתנסים בסבלנות, בהמתנה, בהתבוננות.


נהנים מתהליך הטבע שקורה בבית, במרפסת או בגינה. מעצבים את העץ ונהנים מהמראה שלו. חוויה משותפת של אימון בונסאי מעצימה ומקרבת, כשרואים יצירה עצמית צומחת מול העיניים.


בונסאי היא אמנות עתיקת יומין ומיוחדת מאוד. קלה לגידול ויש שפע של אפשרויות גיזום ואימון אותם לומדים בשלבים. כל אחד יכול למצוא אצלו דרכי יצירה חדשים, לטפח ולאמן עץ בונסאי, להפוך אותו ליצירת אמנות חיה נפלאה.


כדי להתחיל לאמן עץ בונסאי כל מה שצריך זה עציץ, אדמה, כמה אביזרים והרבה אהבה. כדי להביא את הבונסאי למקסימום תפארתו וצמיחתו חשוב להקפיד על כמה עקרונות. לכן ניתן לרכוש ערכות שונות של כלים ואביזרים שיאפשרו לבונסאי לחיות חיים ארוכים ובריאים.


בונסאי היא אמנות שחזור הטבע במיניאטורות, יצירת יצירה חיה שיכולה לשרוד בכל מקום. עצים שאינם זקוקים לשמש ישירה בהחלט יכולים להיות בתוך הבית או המשרד.

דורשים מעט אור וזהו.
הסדנאות נערכות בקבוצות של מספר אנשים. במידה ורוצים להיות לבד, רק עם בן או בת הזוג, יש לציין זאת בעת ההזמנה.

 

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×