סדנה זוגית חוויתית בין עצי בונסאי


אם אתם רוצים להפתיע בבילוי מקורי מישהו אהוב ויקר ללבכם, לחגוג יום הולדת, יום נישואין, או כל אירוע משמח, באווירה קסומה ובחוויה ובלתי נשכחת, הזמינו סדנא זוגית לעיצוב בונסאי. סדנא זוגית חווייתית שמעבר להכרות עם אמנות הבונסאי, תוכלו לחוות במשותף את ההנאה שבתהליך. 

סדנה זוגית חוויתית

אם החלטתם לעשות משהו חווייתי ושונה ביחד או להפתיע מישהו יקר, לעבור תהליך עמוק אישי אך גם לחוות אותו במשותף, הזמינו סדנא זוגית חווייתית לעיצוב בונסאי.
את הסדנא תוכלו לשלב במסגרת יום שלם של חגיגות, בכל שעה שתרצו, לפי נוחותכם. שעות הסדנא הן גמישות ומותאמות למשתתפים.

כל תאריך שתרצו לציין, תוכלו לעשות זאת על-ידי בבילוי משותף בסדנא זוגית חוויתית בת שלוש שעות. לפני-כן הסדנא אפשר לאכול ארוחת בוקר מפנקת או להיפגש אחריה במסעדה עם חברים או משפחה, אבל בסדנא תהיו רק שניכם.

נכנסים לשקט הפנימי של עיצוב הבונסאי, מנהלים דינאמיקה משותפת מקרבת, נהנים משיתוף הפעולה, מהאינטראקציה והמעורבות בתהליך, כל אחד של השני, מהחלפת דעות, ובמקביל כל אחד עובד על העץ שלו, נכנס להתבוננות ולריכוז. בסיום הסדנא כל אחד לוקח את העץ שהכין הביתה, כמזכרת מקסימה מהיום המיוחד הזה.

הכנת בונסאי היא תהליך מאוד מתגמל ובטכניקה נכונה פורצת יצירת האמנות מתוך חומר הגלם. לאחר הסדנא, עם הסברים תיאורטיים ומעשיים לצד התנסות, תגלו שיצרתם עץ בונסאי יפהפה בעצמכם. ואולי בהמשך זה יהפוך לתשוקה לכל החיים.

סדנה זוגית חוויתית בבונסאי

סדנאות לקבוצות קטנות

במסגרת סדנאות לקבוצות קטנות נכנסים לעולמו הקסום של הבונסאי. עולם בו עץ הוא יצירת אמנות. בסדנא נחשפים לטכניקות האימון של הבונסאי, לומדים עקרונות וטכניקות בסיסיות לגיזום, עיצוב וגידול הבונסאי ורואים איך נעשה החיבור בין האדם לטבע, יצירת אמנות כל כך מיוחדת. מצד אחד הטבע במלוא הדרו, מצד שני מימדים המאפשרים לו להיות בכל מקום, בבית, בגינה, בחצר או במשרד.

בסדנא לומדים את מקורות הבונסאי, כיצד לעצב את העץ ובסופה כל אחד לוקח את העץ שעיצב הביתה. הסדנא מתאימה לצוות חברים, כבילוי משפחתי או כגיבוש בין קולגות מהמשרד. לא כדאי לפספס חוויה מיוחדת ומרגשת כזו.

בונסאי פיקוס גרין איילנד
בונסאי פוקיאן תה, כרמונה רטוסה

עץ זית מעוצב

עץ זית מעוצב לפי אמנות הבונסאי הוא עץ מאוד מבוקש במשתלות. הוא יפהפה, עם מטענים תרבותיים, היסטוריים וגיאוגרפיים, הוא בעל מראה עתיק ואצילי עם שילוב צבעים מיוחד ומרשים ביותר.


מסין סוגי העצים עימם יוצרים את הבונסאי, הוא יותר מורכב ופחות מתאים לעבודה במסגרת סדנא. העבודה עם הזית דורשת מיומנות וטכניקה של שלבים מתקדמים.

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×