סדנאות לקבוצות קטנות באמנות הבונסאי

בואו לחוויה חושית ואסתטית מסעירה ומרגשת, בה תוכלו להתנסות בעיצוב עץ בונסאי, לשמוע על האמנות עתיקת היומין הזו ולצאת עם עץ מרהיב ביופיו פרי יצירתכם. בואו לעבור מסע מהנה המשלב מספר אמנויות תוך הכרות עם אמנות הבונסאי ולמידת עקרונות הגידול והטיפול. סדנאות לקבוצות קטנות בנות שלוש שעות יעשירו אתכם בחוויה בלתי נשכחת. מפגש מהנה של בני משפחה, חברים, ציון אירוע מיוחד, וכל זה באווירה קסומה.

סדנאות לקבוצות קטנות באווירה הרמונית

אז מה יש בסדנא? ראשית, מצגת מרתקת ומקצועית, בה מועבר חלק תיאורטי הכולל את החוקים הבסיסיים בעיצוב הבונסאי, איך בוחרים את חומר הגלם ומה הם תהליכי עיצוב ואמנות הגידול של עצי בונסאי. וחלק מעשי חווייתי בו מעצבים הלכה למעשה עץ בונסאי. חלק זה משלב טכניקות מעולם האמנות כגון ציור ופיסול.

רוצים לגבש צוות עובדים? לחגוג אירוע משפחתי באופן מקורי, להתנסות במפגש עם חברות מסוג אחר, שעוד לא ניסיתן? סדנאות מגניבות למבוגרים בעיצוב בונסאי יעניקו לכם חוויה מהנה וייחודית בו יפתח בפניכם עולם חדש ומרתק של אסתטיקה ויופי. 

וכל זה באווירה רגועה, מוקפים בעצי בונסאי יפהפיים.
מטרת הסדנא היא להיחשף לעולם הבונסאי המופלא. ובתוך כך גם להכיר יכולות וכישורים שאולי לא הכרתם אצלכם וצדדיים יצירתיים שפחות באו לידי ביטוי. סדנאות יצירה לקבוצות כמו גם סדנא זוגית חווייתית מאפשרת התנסות מעשית לצד גיבוש וחוויה משותפת ומלכדת.

סדנאות לקבוצות קטנות
קורס בונסאי

סדנאות בונסאי לקבוצות

בסדנא לומדים המשתתפים על הבונסאי ועל אמנות הגידול המשמרת את העץ בגודל ננסי, באמצעות גיזום קפדני של שורשיו וענפיו. זו סדנת גיבוש לצוות קטן מושלמת בה כל משתתף הוא צלע בעשייה הקבוצתית אך גם עולם ומלואו שיוצר את העץ שלו עצמו .
מתוך כמה חומרי גלם בוחר לו כל משתתף איזה עץ ברצונו לעצב, תוך ליווי והדרכה.

סדנאות לקבוצות קטנות מאפשרות למשתתפים לחוות יחד חוויה משולבת של אמנות וחברה, הקשבה לאחרים והקשבה פנימית, הנאה שבעשייה וחוויה עם תוכן. להגיע עם משפחה, חברים או קולגות לעבודה וליצור יחד וכל אחד לחוד משהו חדש ונפלא.

תחשבו על זה, התנדבתם לארגן משהו, או שנידבו אתכם. יום גיבוש לעובדים, לחגוג יום הולדת לאחד מבני המשפחה, קידום בעבודה. אז נכון, אפשר לארגן ארוחה במסעדה, אבל אם אתם רוצים להיות יצירתיים, יש לכם פתרון מושלם. עיצוב בונסאי בקבוצות מעניק חוויה מעצימה ומעשירה, אפשרות נהדרת לצאת מהשגרה ולהכיר משהו חדש ומסקרן. בסוף הסדנא כל אחד יוצא עם העץ שיצר שיישאר לו זיכרון מרגש מהיום המיוחד שהיה לו.

 

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×