משתלת בונסאי: עולם הצמחים ההרמוני

יוצאים לטיול בחיק הטבע? לדרום הארץ או לצפונה? אתם מוזמנים להיכנס למשתלת בונסאי יפיפה, קרובה למרכז, נגישה ונוחה לנוסעים בדרך. רק להיכנס ולהתרשם משפע העיצובים ומהאווירה האסתטית והמיוחדת הקיימים בה.

משתלת בונסאי

משתלה מיוחדת עם שפע של עצים מעוצבים בכל עונות השנה, נמצאת בכפר הרא”ה, באזור עמק חפר. נוח להגיע אליה מכל מקום, גם כחלק מטיול באזור ומומלץ מאוד להיכנס אליה. אפשר לרכוש עצי בונסאי מגוונים ולהיות שותפים לאסתטיקה, לעוצמה והעדינות המשולבים יחדיו בעץ הבונסאי.

משתלת בונסאי מספקת גלריה עשירה של סוגי עצי בונסאי, ערער בונסאי, פיקוס בונסאי ועוד. כל אחד מהעצים מקבל עיצוב מיוחד ויחידי ומושקעת בו הרבה עבודה מהלב ואהבה. עצי בונסאי מגיעים בכלים מיוחדים, דקורטיביים ויפיפיים המשלימים את המראה האמנותי של הבונסאי.
במשתלה ניתן גם לרכוש כלים לבונסאי ייעודיים המתאימים לתחזוקה, אימון וגידול עצי בונסאי. למשתלה הגיע משלוח חדש של כלי עבודה וכל המלאי לו זקוקים נמצא בה. מספרי פרפר מסוגים שונים, חותך ענפים, מפצל ענפים, מזמרה, סט גילוף לבונסאי, חותך חוטי ליפוף, וכפול לפתיחת שורשים ועוד הרבה כלים מקצועיים ואיכותיים.

סדנאות לקבוצות קטנות במשתלת בונסאי

סדנאות לקבוצות קטנות אף הן מתקיימות במשתלה. הסדנאות מהוות אפשרות לטעום מאמנות הבונסאי, הן בנות 3 שעות ומתקיימות עם מספר מצומצם של אנשים. הסדנאות יכולות להתאים לציון אירועים מיוחדים עם בני משפחה, קולגות לעבודה או חברים ומתאימות גם למי שסתם רוצה לבוא ולהכיר עולם קסום ומרגש. החוויה היא ייחודית ומעצימה.

מי שמוצא עצמו נסחף לתשוקת הבונסאי, יכול להמשיך לאחר הסדנא לקורס מקצועי. במהלך הסדנא נחשפים לעקרונות וכללים של אימון הבונסאי, להתנסות בעיצוב עץ ובסופה יוצא כל אחד מהמשתתפים עם העץ שעיצב. הקורסים עצמם מלווים בהרבה התנסות והסברים.

הם יוצרים מפגש מקסים בין גננות, אסתטיקה ופיסול ומתוודעים בהם למימד הזמן בעיצוב עץ בונסאי. במהלך הקורס מקבלים כלים ולומדים טכניקות בעיצוב. הקורס הבסיסי כולל חמישה מפגשים בני 2.5 שעות כל אחד. לאחר מכן אפשר לעבור לקורס המתקדם הבנוי משישה מפגשים של 2.5 שעות.

הקורס מחולק לשני חלקים, תיאורטי ומעשי. בחלק התיאורטי לומדים את החוקים הבסיסיים לעיצוב ואימון בונסאי. בחלק המעשי מאמנים ומעצבים הלכה למעשה. בחלק זה מתמקדים בטכניקות מעולם האמנות כגון פיסול וציור.

בסוף הקורסים ניתן לקבל ליווי ותמיכה בצורה חופשית כל העת. לשאול שאלות בווטסאפ או בטלפון, להביא את העץ להתייעצות או לעיצוב משותף, לקבל עצות לגבי טיפול בעץ ועוד.

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×