הייחודיות של עצי זית ננסיים ועיצובם

הטבע מעורר השראה, מרתק ומספק אינסוף הזדמנויות לדמיון ויצירתיות. במשתלה המגדלת עצי בונסאי מעוצבים להפליא אפשר לא רק ללמוד את אמנות הבונסאי העתיקה והקסומה אלא גם לרכוש אותם ולקשט בהם פינות שונות בבית.

יופיים של עצי הזית

ידוע שעצי זית מסמלים שלום, חוכמה ועמידות. עצי זית מעוצבים הם יצירות אמנות חיות ומרשימות המשקפות את אצילות העץ המרהיב. כאשר לומדים את אמנות הבונסאי העתיקה מגלים יצירות חיות המשלבות באופן מרתק בין אמנות וגננות.

קליפת הזית מגלמת בתוכה גילופים מורכבים כאילו נעשתה ביד אמן ומאפשרת ליצירתיות להגיע למקומות נשגבים, עיצוב עץ זית מתכתב עם עושרו של הגזע העתיק יומין וכל עץ מעוצב בקפידה ומגלם בתוכו את תמצית יופיו של הטבע.

עצי בונסאי שומרים על קסם העץ הטבעי אך עם פרופורציות מיניאטוריות ומראה על זמני.

בנוסף לעץ הזית, לאורך כל השנה קולקציית העצים מתפתחת ומשקפת את עונות השנה המשתנות, עם עיצובים יפיפיים וטיפוח מתמיד המתחזק ומשפר את יופיו של העץ.

עץ זית מעוצב
עץ זית מעוצב

מקום ללמוד וליצור בו

משתלת הבונסאי היא לא רק מקום בו אפשר לבוא ולהתפעל מיופיים של עצי הבונסאי המרהיבים הנמצאים בה. מי שרוצה להכיר את האמנות יותר לעומק, יכול לעשות זאת שם.


במשתלה אפשר להשתתף בסדנאות מעשיות בהן מקבלים הדרכה בתהליך העיצוב, הגיזום והטיפול בעצי בונסאי. לומדים טכניקות של עיצוב בונסאי, החל מבחירת העץ הנכון ועד לשליטה בחיווט, עיצוב וגיזום ותוך כדי כך מתחברים לטבע ועוסקים בחוויה מדיטטיבית.

בונסאי, האמנות היפנית העתיקה של טיפוח עצים מיניאטוריים מציע שילוב ייחודי של אמנות עם מיינדפולנס. היצירה היא לא רק תוצאה אלא דרך.

שילוב של למידה ורכישה

אפשר להתחיל בהתנסות, להשתתף בסדנא וכך להכיר את אימון הבונסאי ובסיום הסדנא לקחת את העץ הביתה.

ניתן גם להיכנס למשתלה ולבחור עץ זית מעוצב מהאוסף הגדול של עצי הבונסאי הנמצא בה. כל אחד יכול למצוא משהו במשתלה הקסומה הזו.

כשמטיילים במעברים השלווים מתפעמים לא רק מיופיו של הטבע אלא גם מכוחה של היצירתיות האנושית. מקום של השראה ורוגע בו אפשר גם ללמוד וגם לרכוש יצירות אמנות חיות.

לסיכום, המשתלה שלנו היא יותר מסתם מקום לקנות בו עצים. זהו מקום בו לומדים לטפח את הקשר עם הטבע, ללמוד צורת אמנות עתיקה ומרתקת ולהעריך את יופיים של עצי הזית המעוצבים. תנו ליופיו של הטבע למלא את ליבכם ולעורר את רוח היצירתיות שבכם.

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×