כל היתרונות בקורס בונסאי

הם קטנים, יפהפיים ודורשים תשומת לב וטיפוח. לא, אנחנו לא מדברים על תינוקות, אלא על מסורת יפנית עתיקת יומין שצמחה מתרבות הזן ומזה שנים כובשת בסערה גם את המערב. קורס בונסאי ילמד אותך כיצד לעצב בעצמך עץ בונסאי ולהתוודע לאומנות מרגשת ומרתקת זו.

 

קורס בונסאי יחשוף אותך לאמנות חדשה

בונסאי היא אומנות בפני עצמה. 

עצי הבונסאי תורמים מגע של קסם לעיצוב הבית. זוהי דרך נהדרת להכניס טבע וויטליות אל תוך הבית.

קורס בונסאי
קורס בונסאי לקבוצות

דרך נהדרת לשפר את הסבלנות וההתמדה

ערכת בונסאי מכילה בתוכה את הכלים הראשוניים הדרושים להתנסות עצמאית בעיצוב עץ בונסאי. עימה מגיעה גם אחריות. אחריות לצמיחה ולהתפתחות הבריאה של העץ. 

בתהליך הגידול של העץ ישנה התמודדות קבועה עם שאלות כמו האם יש לעץ מספיק מים, למה העלים שלו נושרים, למה העלים שלו צהובים, מתי נכון לדשן ועוד. שאלות אלו הן חלק מהאתגר הכרוך בגידול העץ. סבלנות לתהליך הגידול היא גם אתגר. זוהי הזדמנות נהדרת לתרגל סבלנות והתמדה.

פעילות נהדרת לכל המשפחה

קורס עיצוב עץ בונסאי יכול להיות רעיון נהדר בתור סדנה זוגית חווייתית פעילות לכל המשפחה או לקבוצת חברים במסגרת סדנאות לקבוצות קטנות. כך ניצור קהילה של אומני בונסאי שמחליפה רעיונות וחולקת פעילות ייחודית.

שותף שמלווה אותך כל החיים ומעבר להם

עץ בונסאי מטופל היטב יאריך ימים ודורות. אומנם הכול בסופו של דבר מתכלה ונגמר אבל לעץ הבונסאי יש יכולת לעמוד במבחן הזמן ולחיות אפילו מאות שנים. 

 אנו מציעים מגוון רחב של עצי בונסאי למכירה בצפון וקורסים ייעודיים שיאפשרו לך לפתח את המיומנות החדשה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו כעת.

לכל קורסי בונסאי

שתפו:

מאמרים אחרונים מהבלוג

דברו איתנו

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×