סדנה זוגית חוויתית

בא לכם להפתיע את בן או בת הזוג? או מישהו אחר שיקר לליבכם? לחגוג אירוע משמעותי? הירשמו לסדנה זוגית לעיצוב בונסאי. סדנה זוגית חוויתית, שמעבר לעשייה עצמה, מאפשרת קרבה, החלפת רעיונות והכרות עם צדדים של אנשים קרובים אלינו שעוד לא הכרנו.

באים ביחד, בני זוג, הורה וילד, סבתא ונכד או כל הרכב אחר, ומקבלים סדנה זוגית חווייתית, מתנתקים מהעולם שבחוץ ונהנים מעשייה שוברת שגרה בסדנה בת שלוש שעות. בסדנה תחוו את אמנות הבונסאי, חוויה מרגשת של יצירה משותפת.

אז מדוע דווקא סדנה זוגית לעיצוב עץ בונסאי? משום שזו סדנא ייחודית, אחרת, של יציאה מהשגרה, עבודה אסתטית ויצירתית על חומר גלם מהטבע, במשותף, עם בן או בת הזוג.

הסדנה מתקיימת במרכז הישראלי להעשרה ואמנות הבונסאי בכפר הרא”ה, במקום תחושו באווירה נעימה ורגועה, מוקפים בעצי בונסאי מעוצבים ויפהפיים, בליווי הדרכה מעשירה, מעניינת ומכילה, תתנסו ביצירת עץ בונסאי. 3 שעות של חוויה זוגית יצירתית, של ריכוז ושקט, לצד אדם שאתם אוהבים שללא ספק תשאיר בכם טעם של עוד.

אפשר לומר שזו סדנה לזוגות בטבע המכניסה לעולם של שקט, יצירה, של ביחד ושל התעמקות, כל אחד ועולמו הפנימי המתבטא בעיצוב העץ.

בסדנא תקבלו ידע בסיסי על אמנות הבונסאי, באמצעות מצגת על סגנונות בונסאי, שתילת עץ בונסאי ועל עקרונות העיצוב ותתנסו מעשית ביצירה.

לרשותכם עומדים מספר סוגי עצים, מתוכם תבחרו את זה המתאים לכם ביותר. תקבלו הדגמה מעשית, איך להשתמש בחוטי האלומיניום, איך לגזום ולהשתמש במספרים וליצור את העץ בסגנון שבחרתם.

אמנות הבונסאי היא אמנות יפנית שמטרתה יצירת צורות הרמוניות ונעימות לעין בעץ. בסדנא נלמד על בונסאי ואיך לגדל את העץ בצורה השומרת על גודלו הייחודי ועל צורתו האסתטית והמרשימה. הסדנה היא סדנה זוגית חוויתית חד פעמית בת שלוש שעות ואם יש עניין ורצון להמשיך ולהעמיק בנושא, אפשר להירשם לקורס בונסאי.

הסדנה מורכבת מ 2 חלקים, חלק תיאורטי המועבר בצורה מרתקת, הכרות עם העולם המופלא של אמנות עיצוב הבונסאי באמצעות מצגת המשלבת הסבר ותמונות של סוגי עיצוב מקובלים של בונסאי, עקרונות כלליים לגיזום וגידול העץ ואיך משלבים בין הצד האמנותי היצירתי לצד המעשי של גידול הבונסאי.

החלק השני הוא חלק דינמי הקושר בין המשתתפים, זמן התנסותי-מעשי בו המשתתפים יכולים לבחור מבין כמה חומרי מוצעים את העץ עליו הם רוצים לעבוד ויחד עם משה מחליטים באיזה סגנון לעצב אותו.
בסוף הסדנה כל משתתף לוקח איתו את העץ שעיצב, מזכרת חיה מהחוויה המרגשת המשותפת.

היתרונות של סדנאות זוגיות או סדנאות לקבוצות קטנות הם האחד, הקשר הישיר למשה אמרגי, מאסטר בונסאי בינלאומי, שמלמד ומנחה את הסדנה באופן אישי, והשני, האינטראקציה האישית המקרבת קשר בין המשתתפים בין אם הם בני זוג בני משפחה חברים לחיים או חברים לעבודה.

בסיום הסדנה תצאו כל אחד עם העץ שיצר, שישאר לכם כזיכרון לסדנה שחוויתם.

בין אם ארגנתם ליקיר/ה שלכם סדנה זוגית חוויתית ליום הולדת או ליום נישואין או לכבוד החג, ובין אם סתם התחשק לכם לעבור חוויה זוגית מיוחדת ושונה, הכיף הוא ביצירה משותפת, בהחלפת רעיונות, ובטעימה מהטבע.

כמובן אם תרצו להמשיך ולהעמיק בתחום, תוכלו לברר על קורס בונסאי אותו אנו מעבירים, קורס בן חמישה מפגשים, בו תוכלו ללמוד על עיצוב עץ זית בפרט ועל אמנות הבונסאי בכלל.

עלות הקורס 1200 ₪

לפרטים נוספים והרשמה לקורס מלאו את הפרטים

סל קניות
Start typing to see products you are looking for.
×